24 Nisan 2013 Çarşamba

KARIŞIK KURUŞUK ŞEYLER

    Koşmaya başlamamda kendisinin bana ilham kaynağı olduğunu söylemem lazım. Yonca Tokbaş, nam-ı değer 4 Yapraklı Yonca...Önce bir tv programında Likya Ultra Maratonu esnasında yapılan röportajını izledim. Sonra Hürriyet Gazetesi'ndeki yazılarını takibe aldım. Şimdi de ilk kitabı olan "Karışık Kuruşuk Şeyleri" okumaya başaladım.


Yonca'yla geçen hafta sonu İznik Maratonu'nda yüz yüze tanışma ve ayak üstü kısa bir sohbet imkanı yakaladım
Yonca'ya İznik Ultra Maratonu'nda tanıştık (21.04.2013)

     Çok keyifli, çok samimi, zaman zaman öğreten zaman zaman eğlendiren çoğu zaman da farkındalık yaratan bir kitap. Kitabı okurken özellikle koşuya dair birkaç güzel sözün altını çizdim ve aşağıda paylaştım. Daha fazlası için kitabı almanızı ve okumanızı öneririm.

Koşmak bana yalnızlığı sevdirdi. Sessizlik içindedaha önce hiç görmediğim şeyleri görmeyi, hiç duymadığım sesleri duymayı öğrendim. Ne çok şeyden habersiz yaşadığımı öğrendim o sessizlik anlarında.” 
Ben koşarken bedenimi kullanarak kendimi hiç tanımadığım kadar iyi tanımayı başardım.Yarı yolda bırakmamayı öğrendim. Caymamayı öğrendim. Pes etmemeyi öğrendim. Azimle herşeyin üstesinden gelebileceğimi öğrendim.” 
Koşarken sadece nefesim açılmadı. Kafamdaki perdeler aralandı.” 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder